Atrage in viata ta doar oameni frumosi

Am mai spus-o de multe ori: noi suntem cei care atragem oamenii in viata noastra, prin ceea ce suntem si prin ceea ce ne dorim. Este o regula atat de simplu de retinut, dar pe care, din pacate, foarte putini o pun in practica. Am experimentat pe pielea mea adevarul acestei afirmatii si sunt atat de bucuroasa de faptul ca am intalnit oameni extraordinari in ultimele cateva luni. Invata sa te iubesti pe tine si sa te respecti, invata sa fii bun si vei simti cum oamenii vor veni spre tine. Asta mi s-a intamplat mie. Oamenii au venit spre mine. Trebuie sa recunosc ca in ultima perioada am citit tot mai multe despre dezvoltare personala. Vreau sa stiti ca sunt un cititor care iubeste calitatea lecturii. Nu-mi plac cartile care au fost scrise doar pentru a fi vandute, doar pentru a se scoate bani din ele, precum nu-mi plac cartile care repeta adevararuri deja cunoscute.

In categoria cartilor de dezvoltare personala, exista multe care nu sunt deloc calitative, care sunt pur si simplu egale cu zero in materie de continut important. Dar cum poti oare sa-ti dai seama care carti sunt bune si ti se potrivesc, daca nu incerci din toate? Dupa cum spuneam, am citit tot mai multe despre dezvoltare personala. De-a lungul timpului, eu am depistat la mine un fel de problema. Am vazut ca oamenii, marea majoritate, de fapt, nu se apropie de mine mai mult decat pana in planul profesional. Ma gandeam ca poate tine de mine si de felul meu de a fi, ca poate sunt eu mai selectiva cu oamenii pe care ii las sa intre in viata mea. Asa este, tine de mine, doar ca, s-a intamplat sa existe si oameni frumosi pe care i-am dorit in viata mea, dar care nu au venit. M-am gandit ca poate am eu o problema si nu am vrut sa o las nerezolvata. Am citit mult, am meditat, m-am gandit si m-am transformat. Am ajuns sa-mi dau seama, acum cateva luni, ca oamenii vin spre mine si ca oamenii sunt atrasi de personalitatea mea si de felul meu de a fi. Atunci am constientizat cat de mult oamenii empatizeaza cu mine si ca, intr-adevar, s-a produs o schimbare, o schimbare majora in felul meu de a fi. Am cunoscut oameni minunati, langa care m-am simtit bine si pe care i-am indragit. As vrea sa povestesc o singura situatie, ca sa va dati seama despre ce vorbesc. Am participat la un proiect, acum cateva luni.

Un proiect la care ne-am adunat tineri si adulti din mai multe colturi ale tarii. Timp de o saptamana am avut activitati comune si am lucrat la proiecte. Am trait alaturi de acei oameni niste sentimente profunde, sentimente intense, i-am descoperit cu drag si mi-a devenit apropiati. Erau aproximativ 30 de persoane cu care am interactionat cel mai mult. In ultima zi, cand trebuia sa plec de la acel proiect, era inca timpul cinei, deoarece pierdeam trenul, am mers sa-mi iau ramas bun de la ei. Toti erau inca pe la mese, de aceea, ca sa nu-I deranjez, am incercat sa fiu cat mai discreta si sa le urez la toti odata drum usor spre casa. Cand am ajuns, insa, in fata meselor si am vrut sa incerc sa le vorbesc, am ramas perplex cand am vauzt cum se ridica toti de la mese si vin spre mine sa ma imbratiseze. Toti acei oameni frumosi, pe care ii cunosteam doar de o saptamana, manifestau asa o afectiune fata de mine. Sincer, in acel moment am inceput sa plang si imi curgeau lacrimi pe obraji. I-am imbratisat pe toti, pe rand, le-am spus cat de minunati sunt si cat de mult imi vor lipsi. Am primit atatea imbratisari calde, incat, si acum, dupa aproape doua luni, le mai simt inca. Dupa cum ziceam: noi atrageam oamenii in viata noastra si noi putem atrage oameni frumosi, capabili sa manifeste afectiune. Alegeti oamenii din viata voastra.