Pereti subtiri

Sub ultimul meu apartament locuia o familie de tineri cumsecade, dupa cite am apreciat eu, inainte de a ma muta efectiv acolo. Pareau linistiti si la locul lor pina in prima seara, cind n-am putut sa inchid nici un ochi (trecuse de miezul nopti!), din cauza urletelor unui copil. Dupa miezul noptii a inceput scirtiitul patului si exclamatiile femeii, care facea dragoste, probabil, si care marca astfel fiecare orgasm. Preludiul fusese si el insotit de chicotelile si risetele enervante ale femeii. Am batut de citeva ori in tevi, dar zadarnic. Ei isi vedeau, in continuare ( parca si cu mai mult zel!), de treburile lor, ignorind restul lumii si pe mine, in special. Spre dimineata am reusit sa adorm nitel, dar tocmai atunci a inceput scirtiitul si trintitul usilor (inchise si deschise intr-un ritm infernal!) care te trezeu, oricit de tare ai fi fost, si din morti. La capatul unei saptamini de cosmar, m-am mutat (de unde plecasem), preferind mojicia propietarului de acolo (cu care nu ma intelegeam deloc ) in locul infernul de aici.