Mai nou, imi place trance

Eu stiu ca ascult o gama variata de genuri muzicale (si cu atatea genuri si subgenuri azi, who doesn’t?), dar nu prea gasesti melodii trance in playlist-ul meu. Dar cum soundcloud iti deschide apetitul pentru muuuulta muzica buna, am gasit this:



 Da. Variabila chestia asta cu “muzica buna”. In cazul asta - Tiesto. Nici macar nu ascult Tiesto. Stiu ca era mega popular prin anii mei de liceu, dar atunci eram cu rockareala, si nu m-am sinchisit cu el. Eii, acum, melodia asta e pe repeat de 3 zile. Si gasesc amuzant si titlul melodiei, “Lethal Silence”, cand de fapt beat-ul e unul asa, mai zgomotos. Letal de zgomotos. Inteleg, inteleg, artistii astia le au cu metaforele. Sau cu niste stiluri noi de oximoron. In fine, ideea e ca piesa imi place, are ritm alert, imi transmite good vibes, si dupa ce obosesc de a o asculta obsedant, ma pun sa caut si altele, marca Tiesto. Sau din gama trance. Iuhuuuu!