Florile din apartamentul iubitului meu

In momentul in care am intrat in camera prietenului am simtit o emotie puternica, cauzata de frumusetea florilor pe care le are pe pervazul ferestei. Are niste orhidei frumoase, albastrui si roz, altele rosiatice si altele intr-o tenta frumoasa de albastru.

In bucatarie am vazut un trandafir japonez frumos, galben, care mi-a creat o emotie buna si care pare senzational. Zi de zi i se mai deschidea cate o floare si parea din ce in ce in mai bogat in flori si mai deosebit. Un alt element deosebit in casa iubitului meu sunt magnetii de pe frigider: o gramada de magneti de felurite forme si dimensiuni, cu fluturi, broscute, garbarite, buburuze, pesti si peisaje de vis, fel si fel de animalute si de figurine amuzante care atrag atentia si creeaza o atmosfera de vis in aceasta casa. Din punctul meu de vedere , aceasta casa este extrem de frumoasa este un imperiu in care gasesti mereu ceva fascinat. Te poti bucura de un acvariu cu pesti frumosi, rechini si sanitari, carasi aurii si fel si fel de pestisori care iti atrag atentia, pe care iti vine sa ii mangai dar nu trebuie sa uiti ca nu trebuie sa ii atingi.

Mai sunt si alte lucruri interesante in aceasta casa, parfumul de camera care creeaza un miros frumos, cele cateva parfumuri si cele cateva poze interesante pe care le vezi pe aici, patura de pe pat care are un albastru marin si un desen frumos cu un delfin. Nu uitati ca nu intra nimeni acolo, doar eu...