Curmatura (reloaded)

In weekend …am fost la munte…sau mai bine zis pe munte. Dupa cum v-am promis, va voi povesti ce a fost si cum a fost, plus cateva poze si filumete :d .
Ok…pe data de 7 dec  mi se pune pata..ca doar eram la munca si incep sa-mi fac planuri pt o iesire pe munte. Logic…in primele 2 zile se anunta vreo 10-12 oameni, ca pana la urma sa ramanem doar 3 (eu, Fane si Dumi-tru)
Joi intru in tura de noapte, ajung la munca echipat complet, rucsacul in spate, bocancii in picioare…toate bune si vrumoase. Ies din tura undeva in jur de ora 10 iar la 11 ajung la locur stabilit ca sa ma intalnesc cu baietii..ca deeeh am zis ca plecam cu masina… Facem plinul si drum intins pana in Zarnesti.  Pana acolo facem planuri de trasee, de loc de parcare pt masina…si alte bullshituri de gen :d.
Ajungem in Zarnesti undeva in jur de ora 16:00, punem bocancii in picioare, rucsacii in spate si o luam la pas. Tin sa mentionez ca nu dormisem deloc… abia asteptatm patul de la cabana sa ma intind “5 minute”.
Ajungem la intrarea pe traseu…dam cu banu si tragem lozul castigator… Pana in Curmatura prin Fantana Lu’ Botorog si Poiana Zanoagelor. Nu este greu traseul dar e scarbos…O ora, o ora juma’ urci de nebun…dupa care drumul e ceva gen…plimbare pe bulevard … Ok… Numai ca dupa maxim 15 minute de cand intram pe traseul marcat patesc ceva ce nu am patit niciodata pe munte…. cadere de calciu…. Eram un car de draci, pt ca nu am probleme de gen, si ii mai si tin in loc pe ceilalti. Ma rog in 15 minute imi revin si o iau la pas, hotarat sa ajung la cabana
Dupa o ora juma’ 2 ore…ajungem in poienita. Peisajul…mai mult decat superb . Clar…eu stiam traseul si ii anunt pe baieti… Gashca de aici pana la cabana…maxim 30-45 de minute, fara oprire.
Ajunsi la cabana, ne cazam, scoatem pileala din rucsacul meu (abia atunci am inteles eu de ce aveau oamenii atata grija de mine), si mergem sa mancam, si sa ne luam pastila shotul pt digestie. La ora 21:00 sforaiam deja.
Sambata dimineata ne trezim la ora 7 juma’ opt cel tarziu. Clar e rost de traseu . luam mancarea din camera, cafeluta de la cabana. Terminam de baut tigara si de fumat cafeaua…si o intindem spre tarseu 4 ore dus intors.
Traseul ales … super simplu si spectaculos de la Cabana Curmatura se urca pana la Blevedere, de unde se vede perfect Valea Crapaturii, dupa care se face stanga pana la grohotisul ce urca spre VF Piatra Craiului Mica… Uatafac, am zis ca daca tot e Dumi pt prima oara pe munte, macar sa stie si el ce a vazut .
Ajunsi la baza grohotisului Dumi ne tranteste o super faza… “AM RAU DE INALTIME DUDA” …  UATAFAC va dati seama ca am incercat sa il linistim… L-am incadrat intre mine si Fane, eu fiind cap de turma, stiind mai bine creasta mica decat o stiau ei. Cert este ca Dumi a facut creasta mica in 4 labe, sau lipit de stanci…dar a reusit.. mare om…mare caracter. ajungem inapoi la cabana, conform traseuluio, unde bem 100 de palinca uitand ca ne propuseseram inca un tarseu. Iar cum muntele si alcoolul nu se prea impaca, am amanat drumetia si ne-am pus pe baut sarbatorit .
Undeva in jur de 10, 11 noaptea eram deja prieteni cu toata lumea de la cabana, si ei cu noi… nu de alta dar si ei erau in aceasi stare ca si noi .
Dumi cand a vazut ce trebuie sa faca pt a ajunge in Varf.