Real love…or not?

Am observat ca toata lumea e ceva in genu: “da,e bn sa faci dragoste,sexul e mai mult un ’sport’!!” Ei bine, ma intrebam care e diferenta dintre cele 2 “chestiuni” atunci cand nu existra iubire. Oare nu inseamna acelasi lucru? Ce conteaza faptul ca tu faci “dragoste” atunci cand nu simti nimic fata de cel de langa tine decat o atractie pur animalica ce te face sa iti “dezvalui” instinctele pe care le ai? Oare a face dragoste nu inseamna ceva mai profund?
Inseamna a iubi persoana de langa tine mai presus de tine, de a o pune pe ea inaintea tuturor. Si a iubi pe cineva nu vine asa, cu una cu doua, puate lua ani de zile pana sa iubesti cu adevarat.
Sa zicem ca azi am vazut un tip. Moama,ce bine arata!Ok,m-am idragostit!Ne intalnim, atractia e reciproca, si intr-o saptamana amandoi zicem  ca ne iubim la nebunie,ca am merge pana la capatul universului si inapoi pt persoana pe care o “iubim”. Incetul cu incetul relatia devine mai serioasa, si se ajunge la a face “dragoste”(cea dupa care toata lumea tanjeste).Dupa 2-3 luni se intampla aceeasi scena. Un alt “tip” super imi da tarcoale. Gata,i-ar m-am indragostit.Acum unde a disparut acea iubire pe care o simteam pentru primul tip?
Uneori uitam cat de superficial putem fi cateodata,cat de repete confundam iubitea cu o simpla atractie.
Asa ca nu va grabiti, nimeni nu se asteapta sa iubiti atat de repede. Chiar dureaza. V-ati intrebat ce ati face daca persoana pe care o iubiti atat de mult ar avea SIDA,HIV, hepatita, o boala incurabila? Oare nu le-ati spune “La revedere, relatia asta nu va merge niciodata!”?
Am incheiat postul asta, sper sa nu credeti ca sunt “invechita”. Doar ca eu cred ca e mai bine sa fii sigur ca ceea ce simti este intr-adevar iubire, inainte de a face ceva de care poate iti va parea rau.