Filme din tinerete

Imi amintesc si acum filmele la care ma uitam cu drag, cand eram adolescenta. Imi placea sa urmaresc acele filme, care aveau ca tema principala viata adolescentilor. Ma uitam la fiecare episod din Salvati de Clopotel. M-am uitat chiar si la Beverly Hills 90210. Sau cine nu isi aminteste de serialul al 9-lea cer? Insa dintre toate cel mai mult mi-a placut  Salvati de clopotel. Era un film cu si despre tinerii din liceu. Iar eu inca nu ajunsesem in acea etapa a vietii mele.

Visam  sa vad si eu cum e la liceu, iar prin acest film am putut cat de cat sa imi fac o idee. Desi stie toata lumea ca una e ce se vede la televizor si cu totul alta ce traim cu adevarat. Nu pot sa zic ca am avut un personaj preferat. La inceput mi-a placut de Zack. Insa pe parcurs , toti mi s-au parut frumosi si comici. Deja ma si vedeam intr-o gasca din aia in liceu.:))). Dar uneori viata, bate filmul.

M-am uitat si la celelalte seriale enumerate mai sus, insa parca acesta a fost mai aproape de sufletul meu. I-a urmarit pe acesti copii de la liceu si pana au intrat la facultate. Ma intreb oare noi, cei din Romania, de ce nu suntem in stare sa facem niste seriale romanesti in genul acestuia? Dar care sa reflecte viata din tara noastra, nu de prin alte colturi ale lumii.